۶ پاسخ

نه..
من مامان خودم میگه کهنه ببند
گفتم وقتی نتونه شوهرم از پس ی پوشک بر بیاد نباید بچه میاورده‌ حالا ک آورده وظیفمونه‌ تامین کنیم اون بچه رو

هر چی خونه هستیم من شلوار پاش میکنم
اصلا هم ربطی به پولش نداره اون بچه گناه داره مدام پوشک پاش باشه
وقتایی هم که پوشک پاش میکنم تا درش میارم انقدر دست و پا میزنه
منم میبینم اینجوریه و خیلی دوست داره توی خونه پوشکش نمیکنم

نه...

اره.

نه

نه 🙄

سوال های مرتبط