چقد بد بخیه زدن مال من اندازه یه انگشت رد داره اونم خیلی نازک و نامرئی
حتما بد دوختن 🤐
بخیه من سر دخترم اونقدر تمیز نازک.... دکتر واقعا مهمه
اییی برا منم بالای بخیه و زیر نافم درد میکنه تو حالت خوابیده یا نشسته خوبه ها وقتایی ک راه میرم یا میخام سوار ماشین یا پیاده شم درد میگیره بنظرتون این درده خوب میشه یا همیشگیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.