۳ پاسخ

چقد بد بخیه زدن مال من اندازه یه انگشت رد داره اونم خیلی نازک و نامرئی
حتما بد دوختن 🤐

بخیه من سر دخترم اونقدر تمیز نازک.... دکتر واقعا مهمه

اییی برا منم بالای بخیه و زیر نافم درد می‌کنه تو حالت خوابیده یا نشسته خوبه ها وقتایی ک راه میرم یا میخام سوار ماشین یا پیاده شم درد میگیره بنظرتون این درده خوب میشه یا همیشگیه؟؟

سوال های مرتبط