سلام خانوما
درد پهلوی راست طبیعیه که گاهی میگیره و ول میکنه؟

۱ پاسخ

من که الان دوهفته هست .
پهلوی چپم درد میکنه . هراز گاهی هم طرف راست .
گفتم شاید واسه کلیه هام باشه . سونو دادم .
گفت فقط مال کم آب میخوری هست

سوال های مرتبط