نه راحته ۱۸ماهگی خیلی خیلی سخته
همه واکسنا برای پسر من راحت بودن شیش ماهگی که اصلا نفهمید انقد سبک بود،البته دستش هم سبکه اونی که میزنه
خیلی سبک بود
برای من ۶ سخت بود
برا ما دو و جهار اوکی بود
۶سختتر بود کمی
برا دختر من ۴ماهگی خیلی سبک بود ولی ۶ماه ی مقدار زود زود تب میکرد دیگ تند تند چشمم روش بود و سعی میکردم خنک نگهش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.