۵ پاسخ

خدایا من طاقت ندارم اینجور چیزی. ان شالله برای شماهم به سلامت برگرده خونه عزیزم

پسرمنم آب دورشو خورده بود رفته بود تو ریه اش عفونت کرده بود بچم بستری شدروزای خیلی سختی بود چقد گریه کردم ولی خداروشکر گذشت🥲🥲🥲

اره من تجربش کردم و خیلی سخته خیلی ......مخصوصا وقتی میری تو بخش همه نی نیاشون بغلشونه 😔😔جز تو اونجا خیلی سخته خیلی من زجر کشیدم وقتی رفتم برا یه بار بچمو ببینم بعد برم خیلی گریه کردم خیلی .....بعد مرخص شدم 😔

چرا عزیزم ؟

ایشالله اونم به سلامتی برمیگرده عزیزم نگران نباش چرا بستری شده زود به دنیا اومده؟

سوال های مرتبط