۱۱ پاسخ

هر هفته نباید بیشتر از یه کیلو وزن کم کنی سه کیلو خیلیه عوارض داره
اهسته و پیوسته بهتره بنظرم

گلم کم خوری که میکنی مثلا از هرچی چقدر میخوری

انشاالله موفق باشی من میخوام بگیرما ولی میترسم برای ivf بدنم ضعیف بشه

سلام خوبی عزیزم. میشه برام توضیح بدی رژیم فست چجوری؟؟؟ممنون میشم

من ک دارم دارو هرمونی برا باردار شدن میخورم میتونم فست باشم

۲۰ کیلو باید کم کنی .یکم زیاده ولی اگه اراده داشته باشی میتونی

میگی چطوری فست گرفتی
من فست میگیرم نتیجه نمیگیرم اصلا

افرینن🤌🏻💕

چجوری لاغر کردی؟

قدت چنده؟

چه رژیمی گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری