بچه ها چی بخورم شیرم‌زیاد بشه

۸ پاسخ

رازیانه دم کن با نبات

اب هویج .هویچ پخته شده .ابگوشت ماهی دلستر

اینااا

تصویر

ایناا

تصویر

سرمام
سویق
عصاره گوشت تو شیشه
عصاره خروس محلی

کله پاچه. آب کله پاچه. شوید پلو ( با گوشت یا با مرغ ...). ماکارونی. آبگوشت ماهیچه(بدون حبوبات)

دلستر مالت و آب گوشت خیلی خوبه

دلستر ، من روزای اول همش میخوردم

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی