۳ پاسخ

من از ماه هشتم دارم حتی چند روز پیش تا مرز زایمان رفتم
برو پیش دکترت شیاف پرژسترون استفاده کن هنوز زوده واسه این دردا

ینی درد زایمانه؟

منم همین طور متاسفانه چیزی نیست ک اینها رو کم کنه🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی