۴ پاسخ

پاستوریزه حتما

صدردصد پاستوریزه مصرف کنید تا دوسال
لبنیات محلی امکان آلودگی با تب مالت رو دارن
همچنین چربی شون هم بالاس
ولی پاستوریزه کنترل شده اس

همه چی باید پاستوریزه باشه

من برای فرنی کره محلی میریزم

سوال های مرتبط