من از ۴ ماهگی ب پسرم دادم نه رفلاکسشو بیشتر کرد نه حساسیت داشت بهش براش چند تا تیکه کوچیک میزارم داخل پستونک میوه خوریش همه چی باحال میخوره ک منم دلم میخواد با اون پستونک ها بخورم🤦🏻♀️😅
من همیشه میدم عاشق پرتقاله
بعد یک سالگی اونم باید چند قطره چند قطره شروع کنی
من ۶ماهگی دادم حساسیت نداشت جز میوه های مورد علاقشه
یکسال
من گاهی میدم
پایان ۸ماه مرکبات مجازه
ده ماهگی
من از ۶ ماهگی دادم حساسیت نداشت رفلاکسش هم زیاد نکرد عاشقشه
البته از دکترش پرسیدم گفت همه میوه ای میشه داد طبق اون رفتم
میگن یکسال
پرتقال ازیک سالگی گلم جزخوارکیهای غیرمجازه تایک سال
هشت ماهگی
رفلاکس میاره
زوده هنوزز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.