۱۲ پاسخ

مهد...

من پیش مامانم میزاشتم الان دیگه مجازی شدیم

شغلاتون چیه

کاش یکی بود که من میرفتم کار

پیش مامانم، مادر شوهرم رو اصلا قبول ندارم واسه بچه داری
اوایل دو روز در هفته میذاشتم اونجا
بچه ام کلا گرسنه میموند

پرستار گرفتم برای پسرم

یه روز مادر یه روز مادرشوهر

۸۰ درصد مواقع پیش همسر
باقی مادر

چون دوقلوان یه سال مرخصی بدون حقوق گرفتم تا یکم بزرگتر بشن امسال مهد بردمشون خیلی کوچیکن بنظرم اذیت میشن ازطرفی هم خیلی بهم وابسته ان فعلا میبرم خانه بازی روزی حدودا ۲ ساعت اما خودم هستم و جز خودم باکسی بازی نمیکنن تا یکمی وابستگیشون کم بشه من هیچ کس کنارم نیس خانواده خودم و همسرم هردو یه شهر دیگه ان پرستارم اصلا قبول ندارم

منم میخوام برم سرکار مشکلم همینه🫠

منم فعلا یه سال مرخصی بدون حقوق گرفتم چون مادرم و خواهرم شاغلن ، مادرشوهرمم شرایط نگهداری بچه رو نداره

استعفا دادم عزیزم چون مامانم پیشم نیست مادرشوهرمم واسه بچه داری قبول ندارم

سوال های مرتبط