شهرام جاهد کارش خوبه،توضبحاتش کامله
من راضیم
اردبیل شهرام جاهد خوبه واسه سونو ؟ منم میخوام داپلر برم و نمیشناسم کسی که کارش خبره باشه..یبار واسه وزن پیشه فرهودی زاده رفتم که خیلی وقت نذاشت خوشم نیومد یبارم جاهد رفتم که واقعا ارزش و احترام گذاشت فقط میخوام بدونم کارشم خوبه شهرام جاهد؟چون تشخیص خیلی مهمه
من رفتم فرجی البته هم آنومالی بود هم چسبندگی داپلر حدود 2800شد زنگ بزن بپرس ببین چند میگن
چرا بیمارستان دولتی مثل الزهرا یا۲۹بهمن حتی محلاتی نمیری
۲۵۰۰ خوبه که الان هیچ جا کمتر از ۳ نمیگیرن
تقریبا دوسال پیش سونو داپلرشد۲تومن خوبه الا دیگه۲۵۰۰که چیزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.