اخه الان حروف یاد بگیره کلاس اول از مدرسه زده میشه تا ۷ سالگی اموزش حروف الفبا اشتباه محض وپافشاری شما برای نوشتن باعث میشه از مدرسه فراری شه
بنظرمن اموزششون ایرادداره پیش دبستانی یعنی بازی وسرگرمی کمی اموزش درحین بازی..همین
ول کن بابا
بچه رو زده نکن
بچه ۴ ساله چه نوشتنی آخه
من خودم معلمم
اینو وسطای اول یاد میگیرن
الفبا رو کامل بهشون یاد داده؟
بابا زوده گناه داره خیلی زوده برای این چیزا ، مغزش نمیکشه بچه ، پیش دبستانی و مگه ۶ سالگی نمیرن؟
واقعا ایرادی نداره،چون سن اینا باید توجمع گروهی کاری کنن،نمیشه توقع داشت بشینن ک کاری انجام بدن.مربی مهدپسرم میگه مادر ۳،۴ ساعتی ک بچه ها مهد هستن،کلش ۱ ساعت شاید اموزش باشه ک اونم اگه ۵۰ درصدشو یادبگیرن ما خیلی هنر کردیم
آخ نگو
از صبح تا حالا معلمش چند تا کار برگ فرستاده حل نکرده همش مشغول بازی ☹️☹️☹️
مهد مگه نوشتنی دارن
چند سالشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.