وایی نگو دختر من از اون موقعی که رفته تو هشت ماه پدر منو دراورده از بس حرص خوردم از دستش شیر نمیخوره سه بار بردمش دکتر همه داروهارو امتحان کردم
سه تا شیر خشک عوض کردم
دوتا شیشه شیر عوض کردم
پستونک نمیگیره
بد خواب شده فقط بهونه میگیره
الکی الکی تب میکنه کشته منو
عزیزم از لثه هاشه درد داره زبون بسه
فعلا ادامه داره مال من الان هیچی نمیخوره سرلاک به زور میخوره اونم آنقدر باید سرشو گرم کنی نفهمه دهنشو باز کنه
اره هر دو ماه جهش رشدی دارن
۸ ماهگیم منتظر یه چیز جدید باش دختر منم بزور شیر میخوره خوشش میاد بازی کنه فقط
اینم بگید ک وقتی غذایی میدین نمیخوره ، جایگیزین درست میکنید براش ؟
یحتمل بخاطر واکسن نیست ؟ وایستم چندروز دگ ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.