مامانا این آهنه خوبه ؟ یکم کم خونی دارم دکتر گفت روزی دوتا

تصویر
۹ پاسخ

الان ما از دکتر بهتر میدونیم؟🫠

من کم خونی داشتم دکتر همینو برام نوشت

عالیه

منم میخورم، کمخونی هم دارم
شبی یکی میخورم

خیلی خوب من الان چهار پنج ماه روزی یدون میخورم کم خونیم هم برطرف شده

برا منم از اینا داده منم کم خونی دارم گفت روزی 2 تا

ولی من روزی یدونه میخورم

آره عزیزم منم استفاده میکنم

ففول خوبه

سوال های مرتبط