من عصرا حالت تهوع دارم تا آخرشب. شکمم هنوز بزرگ نشده اصلا .پوستم خشک شده میل بهشیرینی اصلا ندارم
من قیافم بهم خورد دماغمم ورم داره عاشق دوغ و ترشی بودم و از شیرینی مرغ خوشم نمیومد و پهلو هم دارم نی نی هم پسره از همون اول بچه سمت راست پهلو بود
من هیچ علائمی ندارم🫠
علائمم سه ماه اول کلا عصرا و شبا حالت تهوع داشتم تا صبح
کمر درد شدیدی داشتم
ویارم به ترشیجات بود
اصلا نمیتونستم گوشت قرمز بخورم
بعد که سه ماهم تموم شد تهوعم کم شد و ۴ ماهگی کلا تموم شد
میلم به غذا بیشتر شد
دیگه تونستم گوشت بخورم
شکمم که رفته رفته بزرگتر شد روبه جلو میومد اصلا پهلو در نیاوردم تا همین الان شکمم تیز داره میاد جلو
حس میکنم نی نی شما پسره عزیزم
من نمیدونم نی نیم چیه .قبلا عاشق خوراکی های شیرین بودم بستنی و باقلوا هرچقدر میخوردم سیر نمیشدم.اما الان اصلا نمیتونم بخورم شیرنی جات. حالت تهوع تو هفت هفته زیاد داشتم و بالا میاوردم اما الان خداروشکر کمتر شده.ماه اول ۵کیلو زیاد کردم ماه دوم یک کیلو کم کردم .انگار چهره ام قشنگ تر شده یکم از نظر خودم و همسرم.اوایل اشتهام زیاد شد الان کم شده.شبا تاصبح خوابم نمیبره روزا خیلی خوابم میاد.شکمم که هنوز معلوم نیست.نی نیم سمت چپه .بتا هم دیر دیر بالا میرفت.صربان قلب نی نی ۱۴۶. 😍حالا حدس بزنین نی نی چیه😍
نوک تیز
من پسر دارم حالت شکمم رو به پایین هست و گرد نیست
اضافه وزن نداشتم حالت تهوع نداشتم خوشكل شدم فعلا هم تا حالا شكمم بزرگ نشده
من شکم ندارم زیاد و اینکه غذا اگه یه مقدار سنگین باشه بالا میارم مخصوصا شب و ترشی و شیرینی هر دو رو میخورم بعد ناهار هم کمی تهوع دارم
شکمم هنوز بزرگ نشده وزن کم کردم ۵کیلو اوایل اصلا میل به غذا نداشتم عاشق لبنیاتم مخصوصا دوغ اول بارداری سرما خوردم دوروز و همش سردرد داشتم سه ماه اول فشارم میرفت بالا و خیلی خوشگل تر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.