من آنومالی ۳۲ بود شکمی ۸ روز بد دوباره رفتم واژینال ۳۲ بود بعد دیگه نرفتم الان دو هفته اس استراحت بودم و شیاف میزارم بنظرتون تا ۱۹ اردیبهشت که نوبت دارم برم یا صبر کنم همون موقع برم ؟؟
واس من ۳۰ هس
هر دوهفته باید چک کنم
بار اول برای اینکه دکتر مطمئن بشه ۳۰ هست یا کمتر
گفت واژینال
بار دوم گف شکمی
عزیزم واژینال بهتره من از انومالی تا الان نگرفتم ولی حتما این هفته میرم ک خیالم راحت شه
دکترم میگفت کمردرد و دل درد نشانه هاش میشه
من درد واژن و اینا داشتم دکتر گفت برو و این که واژینال باید باشه چون دقیق تره
من همیشه میرم مطب دکترم شکمی میگیره
من یه بار رفتم شکمی گرفتم خیلی کمردرد داشتم و حس فشار تو واژنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.