سلام خانما
من وقتی خیلی خم و راست میشم ترشح غلیظ میگیرم
آیا طبیعه؟

۳ پاسخ

سلام من از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه من یکم ک راه میرم و سرپا وایمیسم میاد..تقریبا شیری رنگه گفتم بهش گفت طبیعیه

آب زیاد بخور

منم اینجورم

سوال های مرتبط