۷ پاسخ

نزدیک یه سال فک کنم

من دو بار دادم خیلی هم دوست داره نسبت ب بقیه غذاها بیشتر هم میخوره

پسر منم از این اسبابازی داره عاشقه

این تو یک کانال بود ولی نمیدونم چقدر صحت داره

تصویر

بنظرم یکسالگی

ای خدا لبخند شو چه پسر نازی🫠

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی
مامان هانا جیگر مامان هانا جیگر ۸ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی