خانوما من از ظهر دل درد دارم میگیره ول می‌کنه داره بدتر میشه عادیه؟

۲ پاسخ

عزیزم حتما برو بیمارستان چک بشی خیالت راحت میشه.

نه عادی نیست، درد نباید مداوم باشه،برو زایشگاه یا پیش دکترت چکاپ شی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری