میتونیم کاچی بخوریم؟اگ اره تا چه حد؟البته با روغن زرد

۵ پاسخ

من موقعی که باردار نبودم،،قوتو از کرمان برام سوغاتی آوردن،،،منم چند قاشق خوردم یهو یه درد وحشتناکی تویه مثانه گرفتم که تیر میکشید،،،رفتم دستشویی،،همه ادرارم خون خالص بود،،از این وضعم من و مامانم شوکه شدیم،،هردوتامون شروع به گریه کردیم،،فورا منو بردن بیمارستان،،،گفتن به خاطر خوردن قوتو اینجوری شدی،،چون خیلی گرم بوده،،،بعدش بهم سرم زدن و دارو دادن خوب شدم،،،از اون موقع به بعد دیگه و با خاطره بد خوردن قوتو ،،،خوردنشو واسه خودم حرام کردم،،،دیگه بهش لب نزدم

تویه بارداری کاچی اصلا نباید بخوری،چون خیلی گرمه،،برات ضرر داره،،باعث خونریزی میشه

نخوری بهتره

کاچی گرمی داره نخوری بهتره

کاچی من شنیدم گرمه دهانه رحم رو نرم میکنه من که خودم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۳ ماهگی
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی