۹ پاسخ

بیا از تجربه قد و وزنش هم بگو

فردا برو منم 10اسفند باید برم🥺

یک اردیبهشت

دوماه که تمام شد باید ببرید
من زنگ زدم گفتن دوشنبه بیار که امروز بود گفتن جلوی واکسنامون دوشنبه باز میشه همیشه وقت واکسنش که شد دوشنبه اش بیارید

چون اسفند ۲۹ روز بود ۲ اردیبهشت هم میشه بزنی

من ۳ زایمان کردم ۳ اردیبهشت باید برم.

ا اردیبهشت یعنی فردا

۱ اردیبهشت

1 اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان آقا حامی 🫀 مامان آقا حامی 🫀 ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی