۷ پاسخ

وای منم تو دعوا خیلی خندم میگیره سعی میکنم بهش نگاه نکنم همینکه نگاش میکنم خندم میگیره خیلی بده😑😑😑

منم اکرم نخندم اون کلک باز منو می‌خندونه تو چیزی که استعداد داره خندوندنه بقیه‌ست و عوض کردن بحث

من برعکس دعوا و بحث هم تموم میشه بیشتر دوس دارم کشش بدم😐🤣

واااای منم خیلی هم از این اخلاقم بدم میاد دعوا هر چقدر هم جدی باشه من بخندم دیگه واسه شوهرم مهم نیست 😂

منننننننننن

مننننن

منم همینم 😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 ۱۰ ماهگی