نه اونا اصصصصلا به صرفه نیست چون اجرتش بالاس
من جای شما باشم یا طلای انلاین میخرم هرماه چون داری پول طلای خام میدی ، هروقت هم بخوای میتونی درجا بفروشی یا که وام بر میدارم طلای بدون اجرت میخرم و ماهی ۱۵۰۰ رو قسط وام میدم
ولی من شنیدم این گوی ها مالیتاش زیاده
هیچی پارسیان نمیشه موقع فروش خیلی بصرفه است
درست شد دیگه.
عزیزم میگن سکه پارسیان بهتر از گوی هست اونا اجرتش بالاس
من شنیدم برا فروش خیلی کمتر از خرید میفته برات الیزابت بهتره
درست شد
دور همی باز شده هشتگ نمیخواد دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.