۱۰ پاسخ

بله ما میگیریم

همچی اوکیه و اینکه ن پول گوسفند به یه بچه ک نیاز داره کمک میکنم

گوسفند جلوتر میکشم چون اون لحظه از دستم میره ولی مرغ میکشم

قربونی میدیم صدردصد فقط اینک گوسفند باشه یا ن بستگی داره اونموقع دستو بالمون باز باشه یا ن

من که نگرفتم همسرم گف دوس ندارم روز تولد دخترم خونی رو زمین ریخته بشه جاش قراره درخت بکاریم یه پولی هم صدقه دادیم

نه من با اینکه بچه اولمه حیوون بخاطر این موضوع قربونی نمیکنم هرکس یه جوره ببین خودت دلت چی میخواد و به جیب همسرت نگاه کن

آره ما نی نی اوله

خب قربونی کردن خیلی خوبه اما بستگی داره اون روز دستم باز باشه یا نه

منظورت از گوسفند چیه

خوبه عزیزم. واسه بچه اولم گرفتم ولی واسه این نه نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وچهارم بارداری