۵ پاسخ

سلام خانما من پنج شنبه ساعت ۸ شب ازاد سازی زدم همون شبش و شب بعدش و دیروز رابطه داشتم الان خیلی ترشح دارم یعنی ازاد شده درد پریودی میگیره ول ول میکنه میشه از این باشه ک گرفته باشه درد سینه درد اینا زیر شکمم‌و سوزش معده کرفتم

چند آزاد سازی بی بی زدی

بذار از موعدت. بگذره عزیزم.

منم امروز ۱۰. ازادسازیم استرس دارم نشه😟

روز چند آزادسازی بی بی چک زدی؟

عزیزم هنوز مونده تاموعدت انشالله تاخیرمیخوری باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری