سلام خانما من پنج شنبه ساعت ۸ شب ازاد سازی زدم همون شبش و شب بعدش و دیروز رابطه داشتم الان خیلی ترشح دارم یعنی ازاد شده درد پریودی میگیره ول ول میکنه میشه از این باشه ک گرفته باشه درد سینه درد اینا زیر شکممو سوزش معده کرفتم
چند آزاد سازی بی بی زدی
بذار از موعدت. بگذره عزیزم.
منم امروز ۱۰. ازادسازیم استرس دارم نشه😟
روز چند آزادسازی بی بی چک زدی؟
عزیزم هنوز مونده تاموعدت انشالله تاخیرمیخوری باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.