۷ پاسخ

بسته بندی بگیر

اگه واسه بچه میخوای بسته بندی بگیر

من هم بسته بندی گرفتم هم فله. از فله خیلییییی راضی ترم. خیلی نرم و خوبه. اصلا بعد از پخت نیازی به میکس نداره

من از یکجا بسته بندی شو سفارش دادم واقعا خوبه

ریهته ها ممکنه کثیف باشه کعلوم نیست چه مدت کجا بوده

بسته بندی برای بچه بهداشتی تره

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی