بنظرتون پوشک مولفیکس بهتره یا مای بیبی؟

تصویر
۲۶ پاسخ

من اول که تحقیق میکردم از هانیز تعریف شنیدم و از اول همون و گرفتم
واسه پوست حساس و انواع الرژی پسر من خوب بود
بچه خواهرم هم هانیز استفاده می‌کرد ، یه بار برند دیگه گرفت پاهاش سوخت

من هانیز بعد مولفیکس انتخابمه

من هم مولفیکس استفاده کردم هم مابیبی هم بارلی . بنظرم بارلی بهتره

جان به به بگیرید زیاد فرق نداره قیمتشون البته دیجی کالا گرون میده اگه جایی می‌شناسین حضوری بگیرید اگه نه فروشگاه جان به به تبریز رو سرچ کنید از سایشون خرید کنید معتبره من از اونجا خرید میکنم

مای بی بی خیلی خوبه

مای بی بی بنظرم بهتره
مولفیکس جیش میکنه بو میگیره

مای بیبی استفاده میکنم اوکیه.
هانیز هم استفاده کردم خوب بوده.

مای بی‌بی خیلی بهتره از مولفیکس جذبش بهتره

مولفیکس

ما بی بی اشغاله

مای بیبی

من مولفیکس استفاده میکنم

مای بیبی
هانیز هم استفاده کردم خوب بود

مای بی بی خیلی جذب بهتری از مولفیکس داره

مای بی بی بهتره چون چسب مولفیکس به درد نخوره

وای مای بی بی اشغالتریته چقد مزخرفه

مولفیکس

مای بی‌بی

مای بی بی

من جفتشو استفاده کردم فرق چندانی حس نکردم

مای بیبی من راضیم

من هر دوتاشو استفاده کردم به نظرم مای بیبی بهتره جذبش

مای بیبی

ماي بيبي

من ماي بيبي استفاده ميكنم تا الان كه راضي بودم

مای بیبی مولفیکس جذب خوبی نداره

سوال های مرتبط

مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی