مامانا پوشک مای بیبی بهتره یا مولفیکس

۷ پاسخ

من فعلاا مای بیبی استفاده کردم خیلی خوبه جذبشم عالیه

من مولفیکس خریدم باردار بودم الان دارم استفاده‌ میکنم راضیم

هانیز بهتره

من مای بیبی استفاده می‌کنم خوبه همسرم اینسری رفته مولفیکس گرفته هنو استفاده نکردم

جفتش خوبه ولی مای بیبی احتمال حساسیتش بیشتزه

من مولفیکس گرفتم میگن کمتر حساسیت زاس

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی