۳ پاسخ

خواهرشوهرم ۳۹ ساله س
سه تا دختر ۱۷ و ۱۲ و ۷ ساله داره
هرچهارتا همچنان حساسیت به پروتیین گاوی دارن

اکثرا یک‌سالگی خوب میشن بعضیا که شدید مثل پسر من ممکنه تا دوسالگی هم ادامه پیدا کنه

دخترم هنوز داره اخه تا کی نمیره

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان رمیصا جونم🫀😘 مامان رمیصا جونم🫀😘 ۱۶ ماهگی
مامان لنا گلی😍 مامان لنا گلی😍 ۱۶ ماهگی