من انجام دادم کم خونی و ادرار با قند هم ناشتا با دو ساعت بعد صبحانه چون دیابت دارم
هزینه اش 500شد ازاد
دیروز انجام دادم ۱/۷۲۰ شده🫣🥴
من دادم ۹۶۳
من امروز آزمایششو داشتم از آزمایشگاه خصوصی نوبت داشتم مامانم کارمنده بهداشته بهم گفت خلی همیشه آزمایشاتو میری خصوصی کلی هزینش میشه برو بهداشت با مقداره خیلی کم آزمایش بده امروز آزمایش قند داشتم و کشت ادرار کلا رایگان شد😶
زیاد نیست زیر 500 تومن
من رفتم بیمارستان پرسیدم با تیروئید و ادارار و کم خونی گفت ۳۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.