سلام بله خیلی
البته ۳۰ درصد ناباروری ها بی علتن زوجین سالم اما رخ نمیده
سپیده جان شما شوهرتون ازمایش اسپرم داده؟
من این ماه انجام دادم الان منتظر پریودمم
بیصاب چیزی ک برا همه نتیجه داره برا من خار میشع!
مهم هس اگ بسته باشی باز میشی یکی از راههای بارداریه
اره قشنگم حتما برو
میگن داره ولی برا من اتفاق نیفتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.