خانما میشه لطفا بگید عفونت دارم یا ن؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عفونت اداری داری

برای منم few بود
دکتر دارویی چیزی نداد

زده باکتری یه مقدار
ممکنه بگه اب زیاد بخور

نه عفونت نداری اون باکتری هم که زده در حین آزمایش وارد ادرار میشه ولی وقتی توی کادر پایینش میزنه رشدی نداشته یعنی عفونت نیست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی