چرا بچه رو قنداق میکنید بخدا ظلمه اون خودش تو شکم جمع شده بود گناه داره 😭😭😭
عزیز هدف قنداق اینه دست بچه یکم بسته باشه که هی توخواب نپره شمابرعکس دستش ازادگذاشتی
بچه چقد زرده
من وقتی بچم باز بود نمیتونستم بغل کنم میترسیدم بیفته 😆یا دست و پاش بشکنه خدانکرده.
ولی قنداق بود راحت بودم بغل میکردم راحت.
اون بالشتک پشتش سرشو نگه میدارع اذیت نمیشه.🥹 ساندویچه مامان
عزیزم حتما برای زردیش پیگیری کن
یوقت مشکلی ایجاد نکنه
شاید نیاز باشه بره تو دستگاه
من دلم نمیاد بچم ببندم ازاد میزارمش
برای زردیش اگر صلاح دونستی میتونی حجامت پشت گوش انجام بدی
این یکی بچه ات قنداق نکن توروخدااااا لگن باید کامل آزاد و متحرک باشه حالا دست ها رو میتونی با یه دورپیچ شل جمع کنی
فکر نکنم ضرر داشته باشه
ن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.