۵ پاسخ

هر چیزی کمش مشکلی نداره

سلام دوست عزیز.ما توی ایتا گروه مادران باردار داریم این دورانو کنار همیم و تا جای که بشه کمک حال هم هستیم.
گفتم ب شماام بگم اگه دوست داشتی عضو گروه ما باشی توی ایتا به آیدی sh986sh@ پیام بدین.یا اگه پیدا نکردین آیدی خودتونو بفرستین واسم تا وارد گروه بشید✌😘

نوش جانت بخور

نه من خیلی خوردم بخور نوش جونت

نه مورد نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری