۳ پاسخ

حتما ببرینش دکتر🥲

افسردگی بیماری روان هست دیگه دلیل نداره،چطوری پا دست و بقیه‌ی جاها درد میگیره اینم اینجوریه دیگه

از نوسانات هورمون و ایناست
در کل دلیل روشنی نداره اما اگه تا دوماه بهتر نشد باید بره دکتر

سوال های مرتبط