۲ پاسخ

سیسمونی بیبی کیش تو صابرین

اگه بچت بالا یک ماهه بجا اینفکول بازاری از داروخانه شربت اهورا نی می بگیر معجزست برا دل درد نوزاد من دکتر پسرم معرفی کرد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان کایان/آیکان مامان کایان/آیکان ۱۳ ماهگی
مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی