۸ پاسخ

من ب بچم‌کویلک ایز دادم یوبوست گرفت ندادم بهش

گریبمیکسچر .. واسه یبوست و کاهش نفخ هم پروکید پویا

الان زوده برای بچه شما.

دایمتیکون

منم بچم کولیک شدید داشت پدیا دادم جواب نداد الان یک ماهه دکتر برای دخترم قطره دایمکت و میرابل رول نوشت خیلی خوب جواب داد خداروشکر

کولیکز میدم خوبع

من همه چیو امتحان کردم هیچی تاثیر نداشته
گرمیچر دادم پدیا دادم کولیف دادم یدونه اسمش نمیدونم چیه جدید داده دکتر باز تاثیر نداشت یه ساعت فقط آرومش میکنه

الانک ک زوده برا بچه شما

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی