مراقبت های ختنه رو میشه بگید

۴ پاسخ

باید چربش کنی
بعد بذاریش تو آب و صابون
که زودتر شل شه بیوفته
دکتر به من گفت با لیف و صابون قشنگ تمیزش کن
تتراسایکلین و وازلین هم چربش میکنم

تا سه روز بهش اب نخوره بعد سه روز ببر حمام پماد تتراساکلین براش روزی چند بار بزن من تا بخیه های پسرم میخواست جذب بشه مای بیبی یه سایز بزرگتر بستم

پسر من چند روز پیش به روش لیزر انجام داد،در کل روش کم دردسری بود،برای مراقب بعدش تا سه روز پماد آ د و تتراسایکیلین استفاده کردم ولی آ د رو فعلا هم ادامه میدم،تا ۷۲ ساعت باید محل بخیه اب نمیخورد،پوشک باید یک سایز بزرگ تر باشه و زود به زود تعویض شه،در کل اگر چند روز اول درست مراقبت بشه سریع زخمشون بهبودی پیدا میکنه

چربش کن همیشه مایبیبی کنش ادرارش واسه زخم ختنه خیلییی خوب میشه عزیزم سعی کن عفونت نگیره

سوال های مرتبط