۱ پاسخ

حلقه رو نمیدونم
پسر من بخیه بود
دو سه شب فقط قنداقش کن و استامینوفن بده بهش سر ساعت
سعی کن فقط ارومش کنی
شب اول بخاطر استامینوفن و بی حسی ک میزنن میخوابه ولی خب موقع بیداری گریه داره
داروهاشو سر وقت بده و پمادشو هر دو ساعت ک پوشکشو عوض میکنی بزن

سوال های مرتبط

مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی