نخورد خودت و شوهرت بخورینش حیف نشه
دخترم واسش خریدم شد ۶۹۰ از دیجی خریدم یروز درمیان ۵سی سی میدم
اوکیه وخیلیم چیز خوبیه
حالا یورویتال امگا۳ نزدیک ۲میلیونه
جدی قیمتش انقدر یدونه یخچال دارم😐
بچه منم نخورد و پول رفت تو اشغال
پسر منم نخورد همه رو بالا آورد پولم رفت تو جوب😊
نخورد واسش شیافش کن😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.