چرا عدسی خوردم حالت تهوع گرفتم

۶ پاسخ

چون زیاد الکی فکر میکنید آی اینو بخورم چی میشه نخورم چی میشه دهن مارم صاف کردید اینجا حالت تهوع هم عضوی از بارداریه🫤🫤🫤🫤نمیخواسی حامله نمیشدی

یزره آبلیمو بخور همیشه همراه عدسی ما همیشه کنار عدسی لیمو تازه داریم سعی کن بخوری خوشمزه میشه

ترش کردی

شاید چون سرده

منم عددسی حالت تهوع میگرفتم

نمیدونم والله

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری