خانما ترشک خیلی خوردم حالت تهوع گرفتم چکار کنم

۵ پاسخ

کلپوره بخور

من اینجور وقتا ببخشید ببخشید انگشت میکنم ته حلقم تا بیارم بالا خلاص بشم😅🥲🥲🥲

یچیز بخور اول فشارت بیاد بالا بعد برای اسیدی شدن معدت سبزیجات بخور

یکم آب خنک بزن بثورات دراز بکش

شاید فشارت افتاده یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد