من ۲۰ هفتمه تازه کم کم داره بررگ میشه جای نکرانی نیس
من که ۲۲ هفته ام ندارم😅
منم زیاد ندارم کمی رحمم باد داره
آخه ۲۰۰گرم بچه چ شکمی میتونه ایجاد کنه
منم فعلا شکم ندارم
طبق تجربه م از بارداری قبلی بهت میگم تو ماه هفتم یهو شکم سهمی وار صعود میکنه😅
الان زوده نگران نباش
هنوزشه😅
بچه الان وزنی نداره که کلن شاید ۲۵۰ گرم باشه ، منم شیکم ندارم اصلا
منم ندارم، استرس دارم که بچه کوچولو مونده باشه☹️
17 هفته و یک روزم اما دریغ از یکم شکم😑همه ام میگن شکم نداری فلانی خیلی غصه میخورم تا میرم انومالی بچه وزن اضافه نکرده باشه 🥺
سلام عزیزم منم دقیقا همینم
اره میشه:/
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.