خانما ۱۷ هفتمه شکم ندارم اصلا طبیعیه؟؟؟😐😐😐مگه میشه

۹ پاسخ

من ۲۰ هفتمه تازه کم کم داره بررگ میشه جای نکرانی نیس

من که ۲۲ هفته ام ندارم😅

منم زیاد ندارم کمی رحمم باد داره

آخه ۲۰۰گرم بچه چ شکمی میتونه ایجاد کنه
منم فعلا شکم ندارم
طبق تجربه م از بارداری قبلی بهت میگم تو ماه هفتم یهو شکم سهمی وار صعود میکنه😅
الان زوده نگران نباش
هنوزشه😅

بچه الان وزنی نداره که کلن شاید ۲۵۰ گرم باشه ، منم شیکم ندارم اصلا

منم ندارم، استرس دارم که بچه کوچولو مونده باشه☹️

17 هفته و یک روزم اما دریغ از یکم شکم😑همه ام میگن شکم نداری فلانی خیلی غصه میخورم تا میرم انومالی بچه وزن اضافه نکرده باشه 🥺

سلام عزیزم منم دقیقا همینم

اره میشه:/

سوال های مرتبط

مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا قند عسل مامان سه تا قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد