حواسم نبود زدم روشکمم مشکلی پیش نمیاد برا جنینم😭

۵ پاسخ

چقدر خودتو عذاب میدی
این چیزا فقط خودتو عذاب میده
بهترین و شیرین ترین دوران رو زهر میکنی به خودت

وای چقد استرسی هستی بنظرم تمام مشکلاتت از استرسه

من یبار با شوهرم دعوام شد بمیرم الهی انقدر با مشت زدم تو شکمم همش عذاب وجدان دارم ک اگه بچم چیزیش میشد آخه فهمیدم شوهرم معتاذه

اصلا نگران نباش من دخترم باردار بودم پسرهام توپ بازی میکردن محکم زدن به شکم من از توپ های والیبال شکم یک ساعت درد میکرده ولی خداشکر هج مشکلی پیش نیامد

نه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط