۴ پاسخ

هورمونات بهم ریخته طبیعیه این حالتا عزیزم
یمدت بگذره خوب میشی
بابت وجود تو دلیت خداروشکر کن و برای ماها دعا کن ❤️

طبیعیه عزیزم بخاطر بهم خوردن هورمون هاست به خودت همش دلداری بده به اون روزی که قراره جگرگوشتو بغل بگیری فکرکن😍

عزیزم به این فکر کن خیلیا دلشون میخواد الان جای تو باشن،حاضرن هزارتا درد رو تحمل کنن فقط یه معجزه داخل رحمشون باشه
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی💚💫

عزیزم بیا حرف بزنیم اگه میخوای

سوال های مرتبط