۲ پاسخ

من خریدم اره راضیم

برای منم سواله اخه رفتم بهداشت دیدم دوقلو گذاشتن تو ساک حمل خیلی مرتب و راحت بود الان سواله واسم ک زود خراب میشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی