دیره چرا ۲۰روزگی ختنه نمیکنی خیلی راحته نه بچه اذیت میشه نه خودت زود هم تموم میشه دردش چون پوستش نازکه
من تو اطرافیانم کسایی که زود ختنه کردن آلتشون داخل میره و کوچیک مونده
حتی تو دوتا داداشامم همین بوده یکی ۵ سالگی ختنه کرد یکی نوزادی
نوزادی علاوه بر اینکه خیلی گریه میکردآلتش داخل موند کوچیکترشد انگاری خیلی ولی داداش بزرگم معمولی بود
منم پسرم رو برای همین هنو ختنه نکردم تا یه خورده بزرگ بشه خدایی نکرده آینده به مشکل نخوره
من چهارشنبه نوبت گرفتم ب امید خدا ببرمش
زودتر ختنه کن تموم شه بره
سخت که هست اما میگذره یادت میره
ده روز اولش خیلی سخته، بعدش دیگه خوب شده
چرا انقد دیر
من عزیزم اگ دروغ نگم ساعت اولش خیلی سخت بود خیلی گریه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.