سلام مامانای عزیز.کلاسای زایمان چه جوریه؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه من ۱۲ جلسه مال بهداشت بود رفتم از هفته ۳۴ به بعد هم رفتم جای ماماهمراه ورزش میکردم عالی بود آمادگی کامل داری برا زایمان

مرسی ازتون

به من بهداشت گفت برم منم گفتم سزارین میخوام گفت شیردهی اینام یاد میدن دیگه نمیدونم

من امروز رفتم . ازهمه چی محرفن ورزش میکنن واس طعبی خیلی کمک میکنن

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری