یسواااال میتونم ماست کاله بدم ب نی نی🤔

#شیرخشک #پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

هر ماستی که پروبیوتیک باشه میتونی بدی عزیزم، اگرم ماجان گیرت که اومد که چه بهتر

لباسش چقدر نازه🥲🥲پیج داره؟
من یه جا دیدم نوشته بود سون هم برند خوبیه

آی خدااا چه نازی اَبرا جونم 🩷😍🧿

من‌‌ ک از‌ دکتر‌ دخترم پرسیدم گفت مشکلی نداره هرماستی بدی منم میدمش

دختر منم عین همین لباسو داره آی ننه♥️

ماست‌های پروبیوتیک دیگه رو که تست کردم خوشمزه نبودم باز ماجان هم پرچربه و هم خوشمزه

چه لباس دخملمون قشنگه😍 😍 🧿

من طبق گفته دکترش ماست ماجان میدم عزیزم

قربون نی نی بااون لباس و موهای خوشگلش

اره مهم پاستوریزه بودنشه

به نظرم پروبیوتیک باشه بهتره که خدایی نکرده میکروب اینا نره تو گوارشش

منم برام سوال بود دیروز از مامانا که پرسیدم گفتن ماست ماجان بده و یا هر ماست دیگه ای که پرچرب و پروبیوتیک باشه بده

سوال های مرتبط

مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی